Afgelopen zaterdag 24 mei hadden we weer n muzikale avond met 3 bands. Dรผรผster trapte af met eigen nummers deze jonge band klonken alsof ze al jaren niks anders gedaan hebben. Echt n aanrader thanx dat jullie er waren. De tweede band Totebagz ook n jeugdband die ook wisten hoe ze t publiek opzweepte die je nog vaker op de bekende podia zult tegenkomen. Jullie ook heel hartelijk dank.
Last but not least Riptide die ook al eens bij ons gespeeld heeft in een woord geweldig, wat n stem in combinatie met strakke gitaren de basgitarist en de drummer. Super dat jullie weer bij ons waren. Thanks en dank je aan iedereen die erbij was. Keep on rockin in a free world ๐ค๐ค๐ค
