He Riptide band,
We hebben van jullie genoten.
De eerste set was heel erg goed en ging het dak er al af.
En dan komt jullir 2e set en dat was mega goed
We hadden plezier maar het was een genot om te zien dat jullie in de 2e set van jullie eigen optreden veel plezier beleefden
Toi toi toi ontzettend bedankt
