Hi, Geweldig leuke band! Ja, het klonk superrr.... ik heb er zo van genoten! Het dak ging er zeker vanaf! 4 leuke muzikanten! Vooral die gitarist...trots op...... jaaaahhh ik heb een geweldig coole broer 😉
En ... cliff....vergeet niet te buigen???????? ....
... and you know Riptide rocks!!????????
See ya! Next time!
Xx
