Reacties

We zouden het leuk vinden als je een reactie achter laat!

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Jenny Jacquart schreef op 30 maart, 2017 om 15:55
Hi, Geweldig leuke band! Ja, het klonk superrr.... ik heb er zo van genoten! Het dak ging er zeker vanaf! 4 leuke muzikanten! Vooral die gitarist...trots op...... jaaaahhh ik heb een geweldig coole broer 😉 En ... cliff....vergeet niet te buigen???????? .... ... and you know Riptide rocks!!???????? See ya! Next time! Xx
Even geduld...